Music Jerry

19 Jan.
Strange Bird - Andrew Combs

存档灵魂:

Strange Bird
奇异鸟


【歌词】


Some birds fly south
Some birds stay at home
Some birds flock together
Some birds fly alone
There's been red headed, blond feathered, long legged birds I've come to know
And some have flown
Then there's those hell of a time birds
And just for tonight birds
Bring em' pretty flowers and payed for by the hour
No I'm not one for praying but there's one bird I'm waiting on
有些鸟儿飞往南方
有些鸟儿呆在家里
有些鸟儿聚在一起
有些鸟儿孤单飞翔
有些有红色的头顶,有些有金色的羽毛,还有些鸟儿有长长的腿
有些鸟儿远走高飞
有些鸟儿短暂逗留
仅为今夜有些鸟儿
花枝招展按时计费
不,我并不祈求这些
但我知道,有一只鸟儿我一直翘首等待。

She's a strange bird
Strange bird
Somewhere up higher
She's singing on a wire for me
Yes I've even hummed along
Played the field and even played the fool
Oh but somewhere all alone there's a bird that sings my song
She's wild and lonesome and blue
她是一只奇异鸟
奇异的鸟儿
在高远之处
她在为我孤独的歌唱
是的,回荡在我脑海
无处不在,失魂落魄
哦,在某一个地方,有一只鸟儿,独个唱着我的歌
她狂野寂寞又忧郁。

She's a strange bird
Strange bird
Somewhere up higher
She's singing on a wire for me
And she sings
她是一只奇异鸟
奇异的鸟儿
在高远之处
她在为我孤独的歌唱
她在鸣叫。

She's a strange bird
Strange bird
Somewhere up higher
She's singing like a choir
Pretty on a wire for me
她是一只奇异鸟
奇异的鸟儿
在高远之处
她的歌声婉转悠扬
独自为我美丽。


评论
热度(10)
我喜愛的音樂會在這裡和大家分享,包括我蒐集的和在其他地方聽到的,也會分享一些樂理知識給大家。

© Music Jerry | Powered by LOFTER